2013. június 22., szombat

Előszóként:

Nem sokkal azután, hogy letettem a Sárkányok Táncát (ami sajnos csak az utolsó néhány fejezetben indult be és mire végre beindulhatott volna vége is lett) szörnyű érzés fogott el: meddig kell még várni a folytatásra? Ezek után szerencsére megtudtam, hogy a tisztelt író már két fejezetet is publikált a rajongók számára; így fel is kerestem azokat. Mivel láttam, hogy magyar fordítást eddig senki nem végzett rajtuk, úgy gondoltam magam veszem kézbe az ügyet és lefordítom a megjelent két fejezetet. Jelen pillanatban Theon Greyjoy fejezetét fordítom, nagyjából a fejezet 20-30%-a van lefordítva és mindezt egy nap alatt értem el, így reményeim szerint legkésőbb jövő hét péntekre kész leszek a Theonos fejezettel és ha ezzel megvagyok megpróbálom a lehető legtöbb helyre eljuttatni, hogy a nem perfekt angolosoknak se a Google Transalatorra kelljen hagyatkoznia a fordításban! ;-)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örültem az eddigi fordításnak, de nincs meg a többi, vagy nem tudnád elküldeni? Itt egy kisebb tábor várja már. Üdv. Ibolya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözlöm Ibolya!

      A neten egy másik fejezet már le van fordítva, szépen magyarra, a múltkor az enyémmel együtt láttam a Scribd oldalán :-)
      Illetve tegnap jelent meg a Sansa fejezet, ha van rá igény, azt is szívesen lefordítom.
      Egyébként érdekelne, hogy milyen kisebb tábor ez? :D Család, egy rajongói társulat, vagy ilyesmi? :D

      Törlés
  2. Koszonet a munkadert.Jo vollt beleolvasni.Szivesen olvasnek meg nehany fejezetet

    VálaszTörlés